måndag 30 augusti 2010

Dagen

Idag gick jag upp vid 6 och började fixa mig. Sen åkte jag i väg till skolan till kl åtta. Engelskan var inställd idag och fick sluta efter halva franska lektionen. så hade två och en halv timmes hål. Då åkte jag hem och åt och så. ;) Sen när vi hade idrott, som var joggning på björnön -.- Började det regna och vart dy blött sen åka till stallet direkt och frysa som en galning. Gick upp i cafeterian ett tag med Isabelle och Mikaela. Sen red Jag med dom och Maya. :) Shakira var allmänt galen och gjorde sina Shakira hopp tre gånger i rak x) Sen gick vi in i ridhuset och red lite där, reca med Shakira en lång sida för hon hade så mycket energi men det var tydligen inte så smart... Efter när vi skulle få in så många galopp språng som möjligt på en lång sida så ville Shakira galoppera iväg och gjorde fler Shakira skutt. Men till slut kunde jag galoppera en hel lång sida med henne i kort galopp utan skutt. :D Men nu har jag ont i huvudet och fryser så om jag är sjuk imorn är nog det för att jag var dy blött några timmar och frös... Smart??? :S Sen är jag lite tråkig och har ingen bild på datan och orkar inte fixa heller. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar