fredag 27 augusti 2010

Dåligt uppdaterande...

Nu har det vartit dåligt uppdaterande. Har varit as trött sen skolan började. Går till mellan tre och fyra varje dag. Så när jag kommer hem måste jag iväg till stallet direkt men kommer inte hem från stallet fören typ sju, åtta varje dag. Sen ska man äta, duscha m.m. Och sen när det blir massa läxor kommer det bli as jobbigt.

Igår så red jag en stund med Sara i ridhuset. Red barbacka, hon gick rätt bra men busade med henne mest.

Idag fick Shakira vila. Var jätte trött och somnade när jag kom hem, sen vaknade jag och kom på att jag behövde åka till stallet...

Föresten har jag hittat en d-ponny jag vill prova och är helt kär i den. Sen är det så att Galax är till salu. B-ponnyn jag hade innan. Nu har Felicia som haft honom, också växt ur honom. Han är världens bästa b-ponny så det så.


Galax och Felicia

1 kommentar:

  1. Asså usch vi är ju as läskiga!!
    varför ska vi alltid lyckas tycka/göra lika :o

    SvaraRadera