söndag 5 september 2010

Hejj hopp

Hejj hopp har vart och släppt ut och matat hästarna för ett tag sen. Och nu tänkte jag skriva hur jag red i går efter som jag aldrig skrev det. Jag och Shakira red ut med Isabelle och Plexus. Vi red vid vattnet och travade lite där. Sen red vi ut på fältet där vi galopperad lite. Sen fortsatte vi upp och red halva åsen, efter det red vi en kortis i paddocken. Det stod ett litet hinder där som var ca 50 cm så vi hoppade någon gång var. Sen trava och skrittade vi av dom.

Ska nog anmäla till lite tävlingar nu. Ska kanske efter anmäla till baståsen och hoppa LC LB och komma igång lite. Sen ska jag vara med  i laget som är den 26 i hallsta tror jag det var. Bilden är förmodligen från någon omhoppning eftersom jag driver med benen. Det är iallafall i baståsen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar