lördag 11 september 2010

Tävling

Kom hem från tävling för ett tag sen. Gick jätte bra och Shakira hoppade jätte fint. LC gick super!!! Men i omhoppningen gjorde vi en miss i en sväng som försämrade tiden men var felfri men tiden räckte precis inte till någon placering. LB gick också super, och allt flöt på lätt som en plätt. Men som sagt man kan ALDRIG släppa benen lite när man hoppar Shakira för då blir hon osäker och då blir det oftast stopp... Och det var det som hände. När vi red upp mot hider 6a och b. Så började jag slappna av och släppte bennen. Och då blir Shakira osäker och vågar inte hoppa. Så det vart ett stopp, men helt och hållet mitt fel vare. Sen när jag skulle fortsätta vart Shakira jätte frustrerad och ville dra iväg. Hon gjorde två Shakira skutt, men när i väll fortsatte hoppa lugnade hon ner sig något. Sen var jag så klantig att efter 8.an trodde jag det var slut för det var så lång väg till nr 9. Men kom på det och hoppade det med. Så vi slutade LB.n med 4 fel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar